Oferty pracy

Poszukujemy osoby na stanowisko: ASYSTENTKA / ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Zakres obowiązków:
- weryfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu,
- pomoc w sporządzaniu deklaracji podatkowych, zestawień księgowych i analiz,
- kontakt z urzędami administracji publicznej,
- obsługa klientów biura,
- samokształcenie i śledzenie bieżących zmian przepisów podatkowych,
- wykonywanie dodatkowych zleceń wg potrzeb klientów.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
- podstawowa znajomość zagadnień księgowych i podatkowych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacji pracy, terminowość, dokładność,
- odporność na stres,
- zaangażowanie w powierzone zadania.
Doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego, m.in. dzięki systemowi szkoleń,
- współpracę na warunkach B2B lub umowę zlecenie,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia uzależnione od efektów pracy,
- elastyczny system czasu pracy.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: bilans.annam@gmail.com do dnia 20.04.2022.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Poszukujemy osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Zakres obowiązków:
- weryfikacja, dekretacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,
- sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, zestawień księgowych i analiz,
- przygotowywanie sprawozdań do GUS,
- kontakt z urzędami,
- obsługa klientów biura,
- samokształcenie i śledzenie bieżących zmian przepisów podatkowych i rachunkowych,
- wykonywanie dodatkowych zleceń wg potrzeb klientów.
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe,
- bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów podatkowych (CIT, PIT, VAT) i ustawy o rachunkowości,
- doświadczenie na w/w stanowisku (min. 3 lata),
- praktyczna znajomość rozliczania transakcji zagranicznych,
- terminowość, systematyczność i dokładność,
- samodzielność w działaniu i odpowiedzialność,
- odporność na stres,
- komunikatywność i umiejętność zarządzania zespołem,
- zaangażowanie w powierzone zadania.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego, m.in. dzięki systemowi szkoleń,
- współpracę na warunkach B2B lub umowę zlecenie,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia uzależnione od efektów pracy,
- elastyczny system czasu pracy.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: bilans.annam@gmail.com do dnia 20.04.2022.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Zapraszamy do współpracy

BILANS Partner Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.
ul. Azaliowa 2, 87-300 Brodnica
(dojazd przez ulice Osiedlową i Różaną)
tel. +48 608 347 471, fax +48 56 649 80 43
e-mail: bilans.sekretariat@gmail.com
Biuro czynne od pn do pt
w godz. 7.00 – 15.00